De eerste 3 dagen - Reisverslag uit Santa Cruz de Tenerife, Spanje van Marloes Peters - WaarBenJij.nu De eerste 3 dagen - Reisverslag uit Santa Cruz de Tenerife, Spanje van Marloes Peters - WaarBenJij.nu

De eerste 3 dagen

Blijf op de hoogte en volg Marloes

10 December 2015 | Spanje, Santa Cruz de Tenerife

Lieve vrienden en familie,

Vandaag is mijn derde dag op dit mooie eiland! Het is heerlijk weer en erg gezellig. Even een kort verhaaltje over m'n dagen.

Dinsdag ben ik om half 12 aangekomen op het vliegveld van Tenerife! We hadden onze koffers heel erg snel en konden meteen door naar een taxi. Die hadden we ook zo gevonden en alles liep soepel. We werden afgezet bij het hotel en vanaf hier met twee taxi's naar ons appartement gebracht!

De eerste dag zijn we boodschappen gaan doen en hebben we alles uitgepakt! Er zitten in ons appartement nog 3 Nederlandse meisjes! Deze blijven tot eind januari! In de avond hebben we pizza gegeten en zijn we even 1 drankje gaan doen in een klein barretje.

Dag twee was erg vroeg opstaan. We moeten een Nie nummer regelen om hier te mogen werken en dat begint vanaf 8 uur dus we moesten er heel erg vroeg uit. Ook hebben we een bankaccount geopend voor ons salaris. Hierna zijn we rustig boodschapjes gaan doen en nog geluncht. In de avond zijn we met z'n alle naar hetzelfde barretje gegaan als de eerste dag en hier hebben we lekker gedanst met zijn alle!

Vandaag hebben we vooral rustig aangedaan! We moesten nog een en ander bij de bank regelen en erna hebben we lekker op het strand gelegen want ja hier is het heerlijk weer :)

Vanavond gaan we lekker uiteten want vandaag heeft iedereen de uitslag van z'n examens gekregen en dat gaan we vieren!

Tot nu toe is het erg gezellig met iedereen en hebben we het allemaal naar ons zin!

Tot snel lieve vriendjes

• 10 December 2015 - 18:28

Yvonne:

Wat fijn dat je het zo leuk hebt
    Leuk om zo bij te houden en te lezen
    Met Roy en ons alles goed veel plezier nog